Moi,
alkavalla kaudella jatketaan harjoitus- ja
sarjapeleissä sekä kotiturnauksessa/-sissa viime kaudella käyttöön otettua
tiimijärjestelyä. Tiimijako löytyy täältä.
Tiimien vetäjät ovat:
- turnaustoimisto
Sanna (sanna.laaksonen@aina.net)
- toimitsijat
Mikko (mikko.jalava@hameenlinna.fi)
- arpajaiset Anne
(annekastell@hotmail.com)
- kioski/grilli
Kirsi (kirsi.ahola@vaatepro.com)
ja Marika (marika.virtanen73@gmail.com)
- ensiapu Timo (timo.sankala@pelastuslaitos.fi)
- siivous Kati (kati.laakso@armas.fi)
Tiimien vetäjät valmistelevat vuoroluettelot ja ohjaavat
esimerkiksi kotiturnauksen osalta tiimiensä valmistelua.
MUISTUTUS: jokainen on velvollinen hankkimaan itselleen
sijaisen mikäli määritetty vuoroa ei ole sellaisenaan mahdollista toteuttaa.
Mikäli teillä on toiveita tai ehdottomia rajoitteita esimerkiksi
kotiturnaukseen liittyen niin niistä kannattaa olla yhteydessä
tiimivetäjään/-iin jo tässä vaiheessa.
Peluria kohti on jälleen määritetty 2 tehtävää siten, että painopiste on toimitsijatehtävissä
(korostuu koko kauden aikana).
Kioski/grilli, arpajaiset ja siivous ovat käytännössä
"aktiivisia" vain kotiturnauksessa/-sissa.
Kotiturnauksessa tiimien johtajille ei määritetä tehtäviä
toisiin tiimeihin vaan he keskittyvät oman tehtävänsä pyörittämiseen. Muilla
tulee pääsääntöisesti vähintään yksi vuoro kummassakin tiimissä.
MUISTUTUS: riippumatta tiimiluettelosta kaikkien tulee
osallistua (väh 1 edustaja/peluri) 17.8.2012 toimitsijakoulutukseen, koska
kauden aikana saattaa tulla "pikatilanteita", jolloin tehtävään
tarvitaan "lähin paikalla olija",
Ari
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti